Når du starter på Agroskolen, anbefaler vi dig at bo på skolen, da det giver dig et tæt kammeratskab med de andre elever.

På skolen bliver der jævnligt arrangeret forskellige aktiviteter om aftenen, som fx fodbold, pool eller badmintonturnering.

Det sker også, at vi tager en tur i svømmehallen eller med LandboUngdom til nogle faglige arrangementer.

Derudover har vi et stort værksted, hvis du har lyst til at stå og skrue om aftenen.

Betingelser for at bo på skolehjemmet

Er du under 18 år og uden uddannelsesaftale bor og spiser du gratis på skolen.

Er du over 18 år eller har uddannelsesaftale koster det 612 kr. pr. uge at bo og spise på skolen (hvis du har over 5 kvarters transport med offentlig transport til skolen, kan du få dette betalt af AUB).

Se mere om betaling her.

Padel
Paintball
Skydning

Lektiehjælp og aftenvagt

Har du brug for lektiehjælp, så er der også mulighed for det.

Fra kl. 17.30 til 07.00 mandag til torsdag er der en aftenvagt til stede på skolehjemmet. De hjælper gerne med aktiviteter.